Ny vecka nya utmaningar

Ännu en vecka har gått mellan inläggen, men det kommer iaf. Medan jag nu sliter ont på jobbet roar sig Danne och Irma här hemma. Sen i somras har jag och Irma tillsammans med 4 andra mammor och barn träffats en gång i veckan för lite lek och käk, istället för mig går nu Danne på dessa träffar :) Irma måste få träffa sina kompisar fast jag jobbar. Idag var det även start för årets första rytmik, och Irma fick träffa många kompis! Och att sjunga är roligt! 



Framsteg, gör Irma och är på god väg att börja gå. Dock försiktigt men ändå, det är ju det sötaste när de tultar fram. Något som hon däremot är riktigt duktig på är att prata, hej vad det pratas. Goa unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0