Ett eländes elände..

Go kväll vänner! Sitter och avnjuter en kopp te och en tallrik glass, lite belöning ska man väl ha efter tandläkarbesöket. Ett besök som inte bara resulterade i en hel tand, å nej, när jag ändå är i farten så har jag fixat mig ett hål i en annan tand!! Så nu är det bara att lägga sig under borren, igen och bli av med lite dollares! Nej jag är inte bitter ;) Det blev ingen sandlåda idag, heller, istället kom vi hem med en matta gjord av gamla jeans! Den passar perfekt här i vårt vardagsrum.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken cool matta! Har jag aldrig tänkt på att man kan använda jeans... :)

2012-07-20 @ 02:44:20
URL: http://jennyler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0