Fredag den 13:e

Go kväll!
Haft någon otur idag? :)
 
Igår fick jag ett mycket intressant samtal från min nuvarande/kommande fd chef, en tjänst som jag har sökt på mitt jobb såg ut att falla på min lott!! Med nerver hoppandes gick jag igår kväll och la mig och bara väntade på att hon skulle ringa idag, och gjorde och meddelade att tjänsten är MIN!!! En lärartjänst finns nu att inhämta på mitt jobb som jag trivs så bra på! Så min uppsägning blev inte långvarig! Så fredag den 13:e = otur, lögn! :))
 
Förutom detta glädjebesked har vi vart i Mariebergsskogen med fam.Pettersson och haft lajbans. Tänk att det kan rymmas så mycket skoj i en enda park, klappa och hälsa på djuren, åka tåg, leka i en stor lekpark och bada (gjorde vi visserligen inte idag). Det är verkligen ett kanon bra ställe! 
Vi har även ikväll hunnit med en kort lekstund med kusin Lars från Norge! Nu ska jag gotta ner mig i soffan med en film och godis...innan sambon hunnit äta upp allt!
 
 
Ha en bra helg vänner!
 
 
  

Kommentarer
Postat av: paula

wow, grattis!!

2012-07-13 @ 23:05:25
Postat av: Jenny

Åh, stort grattis till jobbet! Vad kul! O visst är Mariebergsskogen en lyx! Ha en go sommar!

2012-07-14 @ 04:14:10
URL: http://jennyler.blogg.se
Postat av: Teresia

Åh, vad roligt! Grattis grattis!!^^

2012-07-14 @ 14:06:12
URL: http://taaz.blogg.se
Postat av: Madde

Wooohooo. grattis! :D

2012-07-16 @ 06:33:58
URL: http://olssonandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0