Lata semesterdagar...

Go kväll!
Visst är det ett härligt sommarväder vi har, sol och värme med en liten skvätt regn! ;)
 
Blogginläggen väller inte in direkt, lite semester här med! Några lata semesterdagar har vi ännu inte lagt till med, det är fullt ös ute i trädgården. En sväng med tigersågen och sekatören och den stora häcken försvann igår, jag och grannen Linda fixade lite insyn och imorse var det bara att åka de 4 vändorna till tippen! Men det var det värt! Ett staket är färdigtbyggt också, så nu kan Irma härja vilt, eller ja snart, det ska "bara" upp en grind! :)
 
Självklart hinner vi med lite bus också, idag tog jag och Irma en sväng till lekparken och gjorde allt man kunde, gunga, bygga sandslott och åka rutschkana och imorse var det lajbans med vännerna Liam och Adrian! Nu sover hjärtat gott och jag ska gotta ner mig i sommarens bästa inredningsprogram Sommar med Ernst!
 
Trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0