När kärleken blir förevigad!

Go kväll!
 
Har äntligen fått tid till att göra några inlägg. Är lite smått besviken på att blogg-appen är ur funkion, för mig är den perfekt då jag inte alltid hänger vid datorn, så jag hoppas den är i drift inom kort!! Nog om detta, nu till det viktiga!
 
I lördags var jag och Daniel ner till Falköping för att vara med på Emma och Marcus bröllop! Ett jätte fint och roligt bröllop med dans ända in på småtimmarna. Båda sa ja och det fanns inte ett öga torrt! Ett stort grattis till Er!
 
 
Efter att dansat in de nya skorna, gått uppför en brant och låååång backe var det otroligt skönt att få på sig sina Converse! Rena rama drömmen, trots den über-platta sulan! :) Så till nästa bröllop ska skorna med redan in på festen så man kan dansa ännu längre!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0