4 underbara ting på sommaren


Jag och Irma förra helgen under en paus från husmålningen!

Det finns många saker som gör att man får den där härliga sommarkänslan. Förutom sol och värme finns det XX saker som gör att jag känner att nu är det sommar på riktigt:

  • Allsång, att ha på i bakgrunden eller titta på
  • Morden i Midsomer! Underbara serie
  • Friidrott! Sproten är bäst på sommaren helt enkelt
  • Sommar med Ernst. Idésprutan själv!

När allt detta drar igång kan jag inget annat än att få sommarfeelings! Självklart är ju de givna sakerna som grilla, bada och umgås medräknade men de är som sagt självskrivna :)

Så till Er, GLAD SOMMAR!

 


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Håller med!! Ernst är nog bäst tycker jag :-)

Vad söt Irma är i sitt hårband!! KRAM

2012-06-29 @ 22:16:50
URL: http://annamalinsrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0