Äntligen sommarlov!

Ikväll skickade jag in den sista tentan. Det känns otroligt skönt att nu vara pluggfri och att alla måsten är borta. Sommarlov från plugget har jag men kör 3v till på jobbet, sen blir det sköna semester!! Redan förra veckan började det krypa i kroppen på mig, sådär som det gör när man blir lite rastlös..men det ska jag nog kunna bota med en massa projekt här i trädgården. (Som jag startar redan imorgon)

Helgen som var spenderade vi på hemmaplan, vi var ute en sväng på shoppingäventyr i lördags men fick snabbt åka hem då Irma hade feber. En ny tand är på g och då dyker febern upp. Tur var försvann den under natten till söndag så på söndag var det full fart igen, skönt!

Nu ska jag fortsätta att heja passivt på Sverige :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0