Skolavslutning!

Go kväll!
För vissa är det en vanlig fredag för mig är det en skolavslutningsfredag, vilket alltid ger en speciell känsla. Idag släppte jag och mina kollegor iväg våra goa 6-7åringar på sommarlov. Helt underbara barn! Årets skolavslutning var lite speciell då skolan jag jobbar på ska läggas ner och flyttas till en annan, så för att göra det hela lite extra festligt hade vi komp-hjälp av Top Cats! :))

Förutom att avsluta terminen avslutade jag mitt uppdrag som fritidspedagog, mitt under fikat hade jag ett snack med rektorn och lämnade in min avskedsansökan! Känns både bra och jobbigt, men till hösten startar jag på spåret som lärare, mot nya mål!

Ikväll hänger jag och Irma hos moster några hus ner och käkar jordgubbar! En bra start på helgen!

Jag önskar Er alla en bra helg!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1149023/images/2012/pic_206740612.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1149023/images/2012/pic_206740682.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0