En nära känsla

Ibland händer det saker i ens liv som gör att man börjar tänka efter lite mer, lever i nuet och tar inte allt för givet. En sån händelse har kommit att nå mina känslor. Så jag väljer ikväll att ha min allra käraste ögonsten nära mig, visst att hon far runt i sängen och man vaknar med en fot i ansiktet ibland men vad gör det när känslan av närhet som fanns där när hon var nyfödd kommer fram. Det är underbart!

Gonatt säger vi. Nu laddas det om för en ny vecka på jobbet efter sportlovet!


Kommentarer
Postat av: mia

:) gos!

vill du att jag ska hjälpa dig att få in en ny ålders-räknare eller fixar du det själv?



http://lilypie.com/Second_Birthday_step1mini.php



kram

2012-03-05 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0