Imse vimse spindel



 



Imse vimse spindel är Irmas absolut favorit sång, hon har nu lärt sig alla rörelser, sätta ihop fingrarna, veva med armarna och sträcka upp dem i luften, och gör dem mer än gärna, sjunger även med lite här och där. Är hon minsta lilla dålig humör kan man lätt muntra upp henne med denna sång, då kommer det smygandes ett leende. Det är roligt att se hur de dag för dag lär sig nya saker.

Och det är itne bara Irma som lär sig, jag har precis slagit ihop mina studiepapper och har lärt mig en massa om flerspråkighet och dess innebörd. Fråga på om ni vill veta något ;) Nu tar jag kvällen och laddar för 3-familjefest här hemma imorn!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0