Lastpall och skinn

En hylla behöver inte vara en perfekt sågad vitmålad planka från mio, EM, Ikea mm. Den behöver inte vara slät och finmålad och inneha perfekta kanter med detaljer hos oss... När jag på jobbet en helg satt googlade lite efter idéer om lastpallar som soffbord dök en bild upp på en lastpall som en hylla, idén föll mig i smaken så jag vågade. Nu sitter vår, lite visserligen omgjord, lastpall uppe väggen och fyller en perfekt funktion! Inte alls svårt och inte alls dyrt :)

 

I vår entréhall har vi ett tillsynes fult element, vi har sen vi flyttat in sagt att vi skulle skaffa ett elementskydd men inte riktigt fått det gjort då de kostar himlans mycket. Men så häromdan fick jag ett meddelande från min kära mor att hon och pappa hade en sak till mig, en sak som de hade gjort. Saken var ett elementskydd, ett perfekt elementskydd till vår hall. Det blev superbra! Tusen tack mamma och pappa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0