En förkärlek!

 
Bildkälla: Sovtex.se

Sitter på jobbet och spanar efter div tyger och inredning till hemmet. Irmas rum är fortfarande inte helt klart men på god väg. Tyget med rosor som hänger i fönster idag är inte vår stil alls, det känns när man kliver in i rummet att det inte är vi. Så bort med de puttinuttiga rosorna och in med det marina, rödrandig gardin ska sys och hängas upp!
Provhängde tyget häromdan och det kändes sådär gör rätt! Härligt! Tyg till kuddar ska också införskaffas, lite rutigt, båtar och stjärnor, lika bra att köra på hela konceptet! En matta till vårt sovrum behöver också införskaffas och ett överkast! Ibland tror jag nästan vi är miljonärer :)

Den marina profilen är inte den enda förkärleken jag har, en annan förkärlek är barnvagnar, det finns så många fina och inger en mysig/trevlig känsla. Idag har vi en Teutonia cosmo och en Emmaljunga scooter, 2 helt olika vagnar som fyller 2 olika funktioner och förutsättningar. Nu vill jag fylla på vagnutställningen med en till..


Bildkälla: kopbarnvagn.se

Jag
är dock ensam om att tycka detta, men när jag idag gick in i barnvagnsbutiken kunde jag inte hejda mig. Sulkyn BOZZ BMX kallar sådär på mig som ni vet att vissa saker kan göra mot en. Dessutom säljs EN för 395:- ett kap enligt mig! Den är varmt välkommen hem till oss!


Ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0