Söndagskväll!

Söndagskväll, sitter i soffan, äppelpaj i ugnen och muren är färdig, känns skönt. Jag och Irma har varit och firat Valle idag igen så nu är iaf jag mätt på tårta ett tag fram över. Men gott var det!

Igår gjorde vi klart muren här på framsidan. Buxbomen från Ikea är planterad och den nya brevlådan är på plats. Det blev ett lyft för hela uppfarten, nu måste vi bara måla huset så det får en rättvis färg, nuvarande färg går mer åt rosa/orange än rött!

Nu ska jag ta en välförtjänt vila i soffan. Trevlig kväll på Er!

(Den stora busken till höger fanns ej när vi köpte, bara en hög buske/häck, som grannens, framför!)



Efter

 


Kommentarer
Postat av: Teresia

Åh, tjusigt det blev!

Bor ni i radhus? Mysigt!

Funderar faktiskt mer och mer om jag och Andreas ska bosätta oss i det, istället för att köpa en lägenhet, stänga in sig och i bästa fall ha en pluttig balkong. Vill ju ha en trädgård och plantera blommor i! ^^

2012-05-06 @ 22:08:59
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Jaha ok, trevligt! Ja, det blir absolut och kika på radhus framöver här är det tänkt.

Tack å tack, tycker det är extra kul att ta macrobilder, älskar detaljer så det är kul med närbilder:)



Jag börjar nya jobbet imorgon, introduktionsdag, så kanske inte blir alltför ansträngande. Men lite pirrigt är det!:)

Kram!

2012-05-06 @ 22:24:06
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0