Födelsedag!

Idag är det min dag! Min födelsedag! Innan jag fick barn tyckte jag att födelsedagen var viktig, hur skumt och ego det än må låta. Jag har alltid gillat att få presenter å paket men sen Irma kom har allt detta försvunnit. Klart att man vill ha ett grattis och denna gång önskade jag mig saker som jag verkligen ville ha, annars tycker jag att det räcker att man kommer på en fika! Sen att så många grattar mig på Facebook är så roligt och varje gång ett meddelande kom blev jag glad!

Så tusen tack till min familj och till alla vänner! Dagen kunde inte bli bättre!


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis, grattis, grattis så här 2 dagar senare!! :)

Ha en härlig helg!

2012-11-09 @ 19:35:38
URL: http://karlstadtos.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0