Mörkt och dystert?

Ljust och fräscht i inredningsvägsägs vara ute, iaf om man lyssnade på Rix Fm imorse... Mörka möbler ska nu få ta plats igen. Och egentligen, det finns ju bara dessa två att välja på..rent krast..eller?! Så varannan gång borde det vara mörkt som är på tapeten :) Hemma hos oss är det en salig blandning, men i grunden är det ljust och fräscht ;) sen piffas det till med mörka och ljusa möbler och textiler ocj just nu blått!
 
En trend som har slagit igenom hemma hos oss och som jag bara älskar är New England samt stilen från Artwood . Går helt klart hem hos mig! Så just nu jobbar jag hårt med att få ett hem som känns så. Och på lite god väg tror jag att jag är ;)
 
Bildkälla: Artwood

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja visst är det underbart fint! Så vill jag oxå ha :) i vårt nya hus!
Hoppas allt är bra med er, kram

2012-11-12 @ 05:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0