Så mycket bättre!

Härliga lördag. Så fort det blir helg tänker jag, gu va härligt det ska bli att bara vara. Ta det lugnt och göra det som faller en in, detta händer mer än sällan! :) för det mesta på ett positivt sätt.

Men denna lördag tror jag att vi lyckades, efter en tidig morgon rullade vi iväg till Irmas farmor för en fm kaffe! Mysigt. Lunchen styrde vi upp på stan med tillhörande shopping. För att göra lördagen ännu roligare fick vi besök av fam Östergren! himla skoj! Sen blev det bus i soffan. Typiskt oss! En sån där gör go lördag helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: mia

jättekul o se er! :) tack för god fika!
Vad blev det för middag tillslut?
kram

Svar: :) Det blev vildfärsbiffar och kryddigt mos! :) Himla gott!
Så nu måste jag klura ut en maträtt till nästa fredag..du har möjligtvis ingen på lager? :)
Kram
Therese Björkman

2012-11-10 @ 20:34:27
Postat av: Teresia

Hihi, kul att sätta saker på huvudet ser jag!^^
Ja, löpningen känns riktigt bra, och härligt att jag orkar hålla i det! Får se dock hur det blir när den riktiga vinterkylan kommer. Får kanske skaffa mig fodrade löparthights osv. :)

2012-11-13 @ 21:15:32
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0