En perfekt rubrik!

Det blir ingen perfekt rubrik för detta inlägg ikväll, de har liksom tagit slut. Något som inte har tagit slut är smärtorna i magen. Stramande och kliande sår på magen gör inte saken bättre, att hosta på detta är ännu värre. För att klaga riktigt mycket så lägger jag till att jag varje gång måste hosta får jag resa mig upp och stå. Mindre skönt! Jag vet att det finns värre än två sår från en titthålsoperation men tro mig dessa har slagit ut min kropp totalt!

Idag var det ju min hemma-mys-dag med Irma vilket inte blev sådär jätte mysig. Så stort tack till min kära mormor o morfar som kom och underhöll och hjälpte mig med Irma under fm. Ni är guld värda!

Nu hoppas jag att jag känner mig bättre imorn. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att känna mig helt återställd, kunna gå ut och springa och leka med Irma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0