Hemma!

Mitt "icke akuta" besök på sjukan blev längre än vad jag trodde och även lite mer akut än vad som till en början verkade vara lite sträckta magmuskler. Efter att läkaren känt och klämt på magen blev diagnosen, troligen blindtarmen, så jag rullades iväg till avd 6 för att igår morse göra en titthålsoperation... och blindtarmen sitter kvar. Det fanns andra faktorer som sätter fart på mina magsmärtor! Men lugn, helt ofarligt sägs det vara ;)

Nu ligger jag hemma i soffan och känner mig mörbultad men imorn är en annan dag och mer smärta kommer vara borta :) Morgondagen är ibland bättre!


Kommentarer
Postat av: mia

krya på dig! Tack för orden i bloggen! KRAM

2012-10-03 @ 21:10:34
Postat av: Teresia

Hoppas det är bättre med magen nu!
Jag låg på sjukan för jag hade förstoppning när jag gick i mellanstadiet. Lagomt rockigt, men gjorde ont as hell i magen! xD
By the way, du är utmanad i min blogg!^^

2012-10-07 @ 22:38:49
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0