Rent mjöl i påsen!

Hade inte vi idag!! Baksugen som jag var handlade jag med mig hem alla produkter som behövdes för att baka alla verk! När jag väl började rota bland mjölet fick jag till en fasa se att allt mjöl var gammal! En mjölpåse som jag hittade gick ut 2009!! Yeah! Påsen var också full så det mjölet köps inte mer eftersom det aldrig användes! Så imorn blir det en ny tur till affären för att köpa rent och fräscht mjöl, sen blir det av att baka!! När jag ändå var i farten med att rensa fick sig hela skafferiet en omgång. Och tydligen äter inte vi så mycket som vi köper!

Vårt berikade äppelträd ska bevaras. Idag kom vår snälla granne med äppellådor, så de ska packas fulla och sen in i förrådet för vinterförvaring :))

Nu; lata mig i soffan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0