Utmanad!

Blev utmanad av Teresia på bloggen och eftersom jag mer än sällan, typ aldrig :) gör egna såna här listor och lägger ut är det extra roligt att göra en när man blir utmanad!
 

Du heter? Johanna Therese Björkman 

 

Smeknamn? har faktiskt aldrig haft något, därav bloggnamnet ;) 

 

Beroende av? min dotter, träning, onyttigheter 

 

Favoritmärken? i klädväg blir det oftast Lindex och H&M, skor Converse  

 

Vad får du oftast komplimanger för? att jag alltid har ett projekt och att jag orkar med! Ibland för mitt smile ;)

 

Familj? Sambo Daniel, dottern Irma, mor o far och bror med familj och en herrans massa andra 

 

Kör? Toyota avensis och peugeot 

 

3 färger i höst? blått, mossgrön och rött

 

Sprit, cider, vin eller öl? Nu när man är vuxen är det mer ett glas vin som slinker ner 

 

Hatar? när det inte riktigt går som jag tänkt mig :) och att vara sjuk! 

 

Hur svarar du i mobilen? Hallå" Tjena" Hej" Ja det är Therese" 

 

Brukar du komma i tid? Ja, trots min morgontrötthet! Går upp in i det sista! 

 

När mår du bra? När jag har fått tränat och sen käkat lite godis. Men det bästa är när man får en såndär ritkig mys-skojstund med Irma och Danne.

 

Vad tycker du om fötter? Läskiga, hatar fötter rent ut sagt :) 

 

Är du blyg? :) ja, ibland. Men VILL INTE...kanske ska ändra mig helt enkelt!? 

 

Vad längtar du tillbaks till? Svårt! Kommer inte på något faktiskt! 

 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut! Älskade vänner! 

 

Hur gammal är du? inom kort, 27 härliga år! 

 

Är det okej att gråta? Ja absolut! Gråter ju varje gång ett hysteriskt skratt bryter ut så ;) 

 

Vill du gifta dig? Ja! Och som jag väntar på frågan...men snart så ;) 

 

Barn? (om, vill du ha fler?) Ja, och tänker skaffa fler... :) 

 

Är du bra på att laga mat? Ibland.. 

 

Intressen? Träna, inredning, pyssla, leka med Irma ;) 

 

Det visste ni inte om mig? Att jag skulle vilja bli pilot :) och att jag älskar att spela sällskapsspel, brädspel med andra ord!

 

Är du flygrädd? Hehe, med tanke på mitt drömjobb så borde jag inte vara de, men ibland tar rädslan över, men oftast nej!

 

Jag utmanar? Madde, Karin A, Mia och Jenny

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Kram å tack för utmaningen;)

2012-10-14 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0