Friska dagar!

Feberfri! Vi jublar! Febern har i 3 dagar pendlat mellan 38-39, men idag så var både Irma och jag pigga! För jag hade ju (o)tur i oturen att bli förkyld samtidigt som Irma låg i feber. Och för att skryta lite till så fick hon och jag klara oss själva i 3 dar då Danne drog till Göteborg för utbildning men nu är han äntligen hemma!

Idag orkade vi med en tur till lekparken med en fikakorg och kompisen Adde! Å de va skoj, vi hann även med att leka med grannen Liam en stund. Så att febern var borta märktes tydligt! Annars har vi hängt hemma i soffan, orkade dock med en kort tur till skogen igår, vilket tog knäcken på oss :)

Nu ska jag lugnt och skönt och tryggt hänga framför Lyxfällan och CSI Miami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0