Helgen som försvann!

God morgon sköna söndag! Söndagar borde egentligen vara som de va förr, vilodag! En dag i soffan. Men icke hemma hos oss, uppe med tuppen och är redan igång! Irma gav sig på pusslet direkt och jag slängde mig i tvätten och mannen han har vilodag :) eller iaf vilomorgon!
 
Förutom att helgen rasade iväg har vi haft det mysigt ändå. I fredags efter jobbet begav vi oss till badhuset för att lösa en entré till äventyrsbadet, vilket gillades av hela familjen! Perfekt! och hur blir man inte efter att ha badat, mosig om inte annat. För att råda bot på det tog jag mig en löptur tillsammans med Linda. Så nu är milen avklarad för denna vecka! Igår var det lek med polarna My och Liam på efermiddagen annars var det faktiskt soffhäng igår!
 
Nu, stryka tvätten!
 
Ha en skön söndag!
 
 


 





Kommentarer
Postat av: Teresia

Tack, Therese! Detta känns väldigt bra med nya jobbet, är väldigt förväntansfull!
Ni såg ut att ha haft en riktigt mysig helg!^^ Var ni i nya badhuset på Sundsta? Var det något att ha? :)

Svar: Ja vi var i äventyrsbadet. Det var fint och fräscht, inte så stort som jag trodde det skulle va...men Irma gillade det :) Ett minus vara tt det fanns inte många sittplatser med bord, det skulle de kunnat ha ordnat bättre! Men det kanske kommer :)
Therese Björkman

2012-09-10 @ 23:16:13
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0