Mitt i veckan!

Det är onsdag, det är mitt i veckan och det är en skön dag! Idag har hösten gjorts sig påmind, kyliga vindar och blad på marken. Men jag gillert! Idag blev det en betydligt kortare arbetsdag, passade på att gå hem tidigare nu när jag har lite tid att kompa ut! Perfekt! Så det var snabbt hem och hämta skruttan och hitta på något bus. Det är det härliga med barn, man får busa igen :) Mitt mål om att springa, eller ja jogga, 1 mil i veckan är nu bara 3,5km bort för denna vecka! Känns grymt bra! Energy-boost!
 
Nu, vila bort huvudvärken framför tv:n med en kopp te!
 

Höst i vår trädgård!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Härligt med egen frukt i trädgården! Då fåru göra mycket äppelpaj åt familjen, lär nog skruttan tycka om!^^
Verkligen jättefint armband du hade tagit kort på i förra inlägget! Vart har du köpt det??
Tjusigt!^^

Svar: Ja det är inte dumt, vi har dock inte plockat ner några än :) MEn en paj får det nog bli i em!Tack, det är köpt på Gina :D
Therese Björkman

2012-09-05 @ 22:58:30
URL: http://taaz.blogg.se
Postat av: Sandra (Lilly)

Mysig blogg och fina bilder ♥

Vad pysslar du med i helgen?
Krams

Svar: Tack :) Va kul att höra!Jag tänkte precis slänga ut min helg här på bloggen :)
Therese Björkman

2012-09-08 @ 21:49:42
URL: http://lilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0