Två nöjda själar!

Go kväll vänner!
 
Ibland blir det oavsiktliga pauser här i bloggen och denna gång skylle rjag på jobbet. Har vart helt slut efter jobbet i några dar och har trott att det har vart torsdag i flera dagar! Men nu snart är det helg!! Nu, över till det bättre!
 
Idag tog jag med mig Irma ut på en löptur, inte någon lång eller snabb utan tog mig runt 3km på dryga 6-7min/km. Men jag ska skryta, jag är himla nöjd då det var tungt att springa i en sumpig och geggigt löpspår med Irma i en icke spring-vagn! Så det blir godkänt! Och det är inte bara jag som är nöjd här hemma, Danne stoltserade med att han inte tog en enda kaka på ett jätte mumsigt kakfat på kvällsmötet, varken idag eller igår! En eloge till oss!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0