Irriterad!

Blir måttlig irriterad när jag nu 3 gånger försökt ladda upp ett inlägg via 3G nätet och det funkar inte!!! Grr!

Så nu får ni läsa detta och tänka 2 timmar tillbaka! :)

Tränad och klar! Känns alltid lika bra. Bra uppladdning inför storhandlingen nu. Bäst att trycka i mig en banan så inte godishyllan blir attraktiv ;)

Imorse hade jag gärna stannat hemma med Irma då hon igår kväll drog på sig en retlig hosta som gjorde ont i halsen.
- Mamma blåsa! Och pekar i munnen.
Ja att vara 2 år med halsont är inte lätt. Men vi hoppas på att det inte utvecklas till något värre. Men som det ser ut nu så blir det vab imorn.


(Pics från helgen!)


Kommentarer
Postat av: Malin Hedlund

Vad gött och träna!! Jag har helt tappat det sedan trötthet/illamående t vecka 13, blir bara promenader, cykling och yoga (mycket enkel sådan). Tar åt mig lite inspiration härifrån och ser om jag inte kan skapa mig ett enklare hemma-pass och köra försiktigt med.

Hoppas du och magen - och familjen såklart - mår bra! Kramar

2013-04-24 @ 21:10:55
URL: http://annamalinform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0