Långhelg...

Go kväll!
Denna helg startade för Irma redan igår och för mig idag då lilla hjärtat varit sjuk men är nu på klar bättringsväg! Febern är borta så nu ska vi bekämpa hostan. Så idag har jag och Irma hängt hemma i soffan och sen en stund på em varit ute i trädgården, frisk luft är trots allt både bra och skönt fast man är lite snorig och hostig!

Jag och Danne fick oss i em ett lättare träningspass genom att skrapa av två släp med grus och sen släpa upp en massa jord och skräp på släpet. Så nu är vi igång med att fixa trädgården! :) Äntligen!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Å va härligt när man känner att man äntligen är på g och fixar! Hoppas värmen kommer nu, för usch vilket trisst väder det har varit! Jag vill ha vår, sol och kunna vara ute och njuta i trädgården! :)
Kram

2013-04-29 @ 09:04:38
URL: http://fisfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0