Måndag baby!

Måndag och nedräkning till sommarlovet har börjat, 45 dagar/ 1,5 månad/ 6veckor, ja ni fattar det är inte långt kvar. Hela familjen går på ett 8v långt sommarlov fullt med spänning på att få träffa lilla pyret!

Och på tal om sommar så är träningen inför strand-looken igång, nej skämt å sido men träning blir det fast för att min kropp mår mycket bättre av det! Så äre! Idag blev det ett ryggpass och efter att jag kört 2 rep i rodden upptäcker jag till min förvåning att vikten jag ställt in inte alls stämmer då det ligger 3kg extra på :) lite plus i kanten där! Men jag har sagt det förut och säger det igen, det är segt att bara underhålla musklerna, jag vill ju liksom öka. Men snart så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0