Sömn!

Ibland blir inte nätterna som man tänkt sig. Irma har nu i några dagar sovit inne hos oss då hon vart sjuk och lite orolig och även så natten till idag. Strax efter 04.30 vände oroligheterna till lek. Mmm inte alls lika roligt som det låter för mamma var inte alls sugen på att läsa någon bok eller sjunga bä bä vita lamm och ville definitivt inte höra ljudet från en massa djur (app). Och till råga på allt så blev jag påmind om att jag var kissnödig när Irma väckte mig så det var ju bara att tåga upp på toa.. Efter det tröttnade jag och vände ryggen till och gav ansvaret till Danne, som inte heller var nöjd... Men jag tyckte det var rättvist då jag ändå hade haft nattningen ;)

Tur i oturen skulle jag idag bara sitta och rätta en massa nationella prov i sv och ma. Så för första gången på jobbet kom jag i mjukisbyxor med en snygg överdel till visserligen och ett par converse! Gick hur bra som helst men kommer inte lägga till outfiten till mina vanliga arbetskläds-outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0