Att föda barn

Att föda barn är något av det häftigaste jag gjort! Det är fruktansvärt smärtsamt och jobbigt för stunden men värt all möda och slit för det man sedan får upp på sitt bröst, ett litet knyte som gråter men blir lugn av att ligga på bröstet. Man sliter i timmar och kroppen får stå ut med mycket. Men när det är över så har man ett litet underverk som man älskar gränslöst. Jag har länge sagt att 3 barn känns bra, men ska vara helt ärlig och säga att jag är så nöjd med 2!
Ledsamt får alla inte uppleva detta, men alla barn är underverk och fantastiska och just ditt oavsett hur det kom till din famn! Jag önskar att jag kunde ge något av det jag kunnat göra till dem som inte kan. Jag önskar av hela mitt hjärta att detta gick, att ens tankar och önskan var så starka att de slog in. Men trots det så slutar jag inte hoppas eller önskar, en liten bit av mig vill behålla den tron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0