Line

Vår tisdagskväll blev inte som vi tänkt, alltså slappa hemma i soffan och försöka natta Irma. Dagen började dock som vanligt och även kvällen...ända fram till kl.21.
 
Vid 21-tiden sa det bara pang och vattnet gick. Med Irma gick aldrig vattnet så det var lite som en chock och jag förstod först inte först vad som hände. Efter samtal med förlossningen åkte vi raskt in, utan värre smärtor, men som bara blev värre. Vid 02.00 tiden kom narkosläkaren för att bara hinna sticka mig i ryggen för att sen behöva avbryta, lilla pyret var nu på väg.
 
Vår älskade lilla hjärta Line kom till världen 02.29. 51cm och 3955g av kärlek! Irma som fick komma i onsdags var så stolt och go mot sin syster och delade genast ut en bamsekram och en bamsepuss.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

STORT Grattis ännu en gång till er nya familjemedlem!! Det första jag tänkte på när jag såg korten var hur lik Irma Line är när hon var lika liten!
Ta hand om er och njut av tid med familjen. <3

2013-08-18 @ 18:28:55
URL: http://karlstadtos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0