Att vara med från början!

Sitter bänkad framför mello ikväll efter att ha stoppat i mig x antal kalorier idag. Usch känner mig dubbelt så gravid som jag är! Och på tal om att vara gravid så har vi varit med redan från början med den här graviditeten.

Graviditeten med Irma visade sig först när jag var i v7 och var inte planerad än. Denna graviditet med pyret har jag varit med från start, redan i V4 började jag ana och kunde inte hålla mig från att kolla. Ett svag plus på stickan bekräftade mina misstankar ändå! Så att liksom vara med redan från start har verkligen varit spännande, och lite jobbigt då man letar efter samma tecken som man hade med Irma.. men har inga. I v 7 var vi inne på ett akut ultraljud och fick för allra första gången se det lilla 7mm långa pyret! En otrolig härlig känsla!

Idag är vi i v 16 och som min älskade man sa, men Therese du har snart gjort hälften!! :) häftigt!


Kommentarer
Postat av: Gun Björkman

ja det var en fin liten kula:-)
jag saknar några fina födelsedagsbilder på Irma

2013-02-18 @ 13:09:10
Postat av: Linda

Här missar jag stora händelser bara för jag inte har varit inne o läst din blogg på lite drygt en vecka.. Stort grattis till er!! Vad spännande att gå igenom ytterligare en graviditet.

Hälsa Daniel o krama om Irma

2013-02-18 @ 21:20:41
Postat av: Fia

Härligt med den lilla kulan! :)
Ja snart är du faktiskt halvvägs! :)

2013-02-19 @ 16:58:51
URL: http://fisfia.blogg.se
Postat av: Teresia Edqvist

Har väl redan sagt grattis innan, men ändå: Grattis!:D

2013-02-26 @ 20:23:53
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0