Världens bästa!

Idag är det ingen vanlig dag, för set är Irma och Dannes födelsedag hurra hurra hurra hurra! Vi har även firat min bästa mamma! Som fyllde år igår! Mina två världens bästa fyller år! För 2 år sen kom hon, vår ängel och skrutta. Danne fick briljera med sina 33! Vi har firat denna dag med glass på förskolan och sen en italiensk middag med en katastrofal misslyckad tårta, men ändå helt ok i smaken!

Förutom att ha firat mina bästa har jag idag vart ute och åkt skridskor och lite har jag underskattat denna sport. Det är kul att åka, så nu är jag himla sugen på att köpa egna och även ett par till Irma!

Kvällen avslutar jag och Danne i lugn och ro i soffan med ett av mina ben i högläge.. en skum smärta försöker botas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0