Föräldradagar

Det är onsdag, klockan är strax efter 14 och jag och Irma är lediga! Bara sådär, inge vab utan bara enkel föräldradag! Och att solen har lyst hela dagen har ju bara gjort det bättre. Underbart. Jag och Irma startade vår morgon med att jympa på Friskis med några vänner till Irma. På lördag kl.10 är det nämligen världspremiär för en annan att stå i mitten och leda, ska bli skoj, för de små är ju så roliga och spontana! Det kommer bli mycket vick på rumpan och hoppa och studsa! Så alla ni med barn från 2-5år är varmt välkomna!
 
Vi har inte bara jympat heller, oh nej, här ligger vi så ett 2-års kalas för bästa Adde avverkades strax efter. Så med korv och glass i magen har jag nu en liten ängel som vilar upp sig. Och när jag tänker efter borde jag också göra de men spar det tills ikväll :) Efter tjejmiddagen!
 
Ha en skön onsdag vänner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååå va kul att du ska leda! Då kanske vi dyker upp någon lördag framöver! :O)
Nu vill vi kurera oss färdigt, även om barnen är pigga och nästa helg blir det kalasande.. men sen så kanske :)
Verkar som att det var gött med en ledig dag, suktar efter sådana jag med.. Det är ju så härligt att bara ta en liten paus mitt i jobbandet! :)
kram

2013-01-26 @ 11:42:34
URL: http://fisfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0