Nyårslöften...

Många av er har säkert avlagt nyårslöften, jag gav inga...förutom dryga veckan efter :) så det jag ska försöka hålla i 12 månader är; spara undan 1000 lappen i månaden till ett kommande?! bröllop, å ja detsamma gäller min bättre hälft :) dubbelt upp liksom! Jag får bara åka ut och handla kläder 1 gång i månaden och då kläder jag vill ha, vare sig det är en dyr tröja eller två billiga toppar. Att inte handla på vardagar, undantag för mat :) de 2 sistnämnda löftena är dock inte tidsbestämt men jag tänker mig fram till sommaren!

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: mia

spännande! :) och så söt hon är! kram

2013-01-11 @ 21:52:00
Postat av: Teresia Edqvist

Åh, vad roligt! Jag håller tummarna för att det kommer gå galant!^^ Söt hon är, er lilla solstråle!^^

2013-01-13 @ 20:14:04
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0