Värmen!

Go kväll!
Sitter i sängen och inser fakta, tavlor hänger snett, bokhyllor är tömda och omplacerade till fel ställen, tvätten ligger på bordet, fötterna är 3ggr så stora och det är för varmt för att sova!

Har gjort ett försök till att sova men gav upp. Att bara försöka få Irma i säng var en pers idag, efter mycket om och men hittade jag henne liggandes på min träningsmatta längst in i hörnet i klädkammaren! Hehe inte bara jag som får solsting i denna familj med andra ord. Igår var en lyckosam dag regnet som kom svalkade gott. Så tyvärr alla semesterfirare och icke gravida som njuter av sol och värme så längtar jag nu efter en fin höst. Eller iaf en svalare sommardagar! Å andra sidan kan jag gärna hoppa på en förlossning också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0