Semesterglidare.

Ursäkta min frånvaro. Min tid just nu ägnas åt att ordna hemmets utsida och vara på semester. Så jag blir ganska dålig på att uppdatera här :)

Men en kort resumé av de senaste dagarna kan jag nog printa ner. Dagen innan midsommar gick jag och Danne på semester. Midsommarfirandet blev som förra året, lunch och dans på Alsters Herrgård, iaf för Irma och Danne då jag låg hemma och vilade upp mig, senare på kvällen blev det grill och spel hemma med goda vänner. En tur till Ullared och Uddevalla hann vi också med. Sen hem och bygga vidare på altan. Sen semester till Åtvidaberg och hälsa på Jenny och Rickard.

Så första semesterveckan är snart gjord. Och några längre resor blir det inte då bebis mer än gärna gör sig påmind :) Så det blir att njuta hemma och kanske en å annan dag på stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0