V.34

På måndag slår det om, vi lämnar v34 och välkomnar v35! Tiden har gått fort och nu blir det till att njuta de sista veckorna. En gipsgjutning av magen ska göras, jag gjorde en när jag väntade Irma så det ska bli kul att göra en till och jämföra :)

Magen växer för var dag och så gör även mina ben, iaf smalbenen. Lite vätska hoppas jag på! Pyret hon rör sig allt mer långsammare men kan allt göra väsen av sig. Hon knuffar och trycker. Mysigt samtidigt jobbigt. Irma säger allt oftare att mamma har bebis i magen och pekar på spjälsängen och säger bebis säng. Goding! På torsdag ska vi ner till BM och förhoppningsvis har pyret vänt sig nedåt om inte så blir det till att stå på händer!

Men tills dess sitter jag som vanligt i soffan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0