Nu är det bara att förstå!

Hej!
Nu äntligen börjar jag komma tillbaka till min vanliga vardag. I onsdags förra veckan packade jag och 8 tjejer in oss i en minibuss och åkte till Ljungskile för att gå en 4 dagars ledarutbildning för friskis! För att göra sagan kort så var kursen superbra och gav så mycket inspiration och kunskap, från 08,30-20,00 varje kväll matades vi med både teori och praktik!

Att vara på en sådan kurs gör att man ibland glömmer allt annat, typ att lilla pyret lever sitt liv i magen! Med tanke på all rörelse som blev då och pyrets storlek så var rörelse som sparkar eller liknande inget som märktes. Men idag var det besök hos BM och ett litet hjärta slog så fint i magen! Åh det är så gött å höra å som BM sa, nu är det bara att förstå :). Så, vi mår bra både jag och hon... ja för den lilla detaljen har jag suttit inne på nu ett tag, men det ryktas om att Irma får en lillasyster! :)

Nu ska det frossas i mat! Sveriges Mästerkock!

 


(BM besök idag)


(Kurs ETTAN!)

 


Kommentarer
Postat av: mia

Lillasyster :) Mysigt! KRAM

2013-03-25 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0