Barnvakt!

Idag direkt efter jobbet och hämtning på förskolan stack jag och Irma in till stan för att handla födelsedagspresent till pappa och lite annat smått och gott. Det blev bland annat en tur in på H&M där jag fyndade lite sköna tunikor. Och att vara 2 år och medtvingad på stan och dessutom få sitta i vagn trots att man kan gå är helt förståeligt urtråkigt. Frustrationen hos både henne och mig gick inte koppla bort...Men för att underlätta shoppingen något och inte behöva jaga unge fick hon sitta med min iPhone, japp en perfekt barnvakt. Tur var så var hon ganska nöjd med den barnvakten och några sura miner blev det inte! Jag fick ju faktiskt lov att tänka till, att hon hade inte valt att gå på stan och hon är 2, klart att hon vill springa och busa! Så jag kunde helt enkelt inte bli arg eller irriterad på henne! (bara lite)

Till råga på allt var vi ju tvungna att åka förbi blomsterhandeln och mataffären också! Men, nu tar vi 4 dagars ledighet med bus och kalas! 😊


Kommentarer
Postat av: Anonym

Test

2013-05-09 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0