En mini-semester

Hej på Er!
Här landat i soffan med smärtor vid revbenen. Misstänker att lilla pyret ligger där och kickar! Igår var jag ner till BM för mätning och provtagning, lyssna på hjärtat hann vi också. Irma var med och blev alldeles fascinerad av hjärtljudet och lyssnar på det nu hemma. Magen mätte 26cm och hon ligger troligen med ryggen ut, å det känns då det trycks ut en rumpa ibland ;)

I helgen var det fullt ös i trädgården. Planteringslådor och stenplattor fixades. Och jag kan ju inte låta bli så jag passade på att gräva upp lite jord, men får nog börja inse att min kropp inte klarar detta längre...Men imorn blir det en mini-semester! Bara ta det lugnt :)


Kommentarer
Postat av: Malin Hedlund

Busig liten goding som kickar så på mamma! Man kan verkligen bli öm tillslut, I know ;-)
Skönt med minisemester! Kan vara riktigt värdefullt.
Kramar

2013-05-23 @ 23:08:34
URL: http://annamalinform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0