Gravid

För en gångs skull känner jag mig riktig gravid, magen är nu lagom stor och i vägen för div. Att böja sig för att knyta skor eller sittandes luta sig fram är två saker som nu är lite mer komplicerade. Men jag njuter ändå. Pyret trycker ut sig enormt mycket och visar hjärna upp vad vi tror är rumpan ;) och hon buffar lite här och där. Jag är tillbaka i en trött-period och somnar sisådär runt 20.30 på kvällarna, om jag inte tvingar mig själv att vara vaken!

Irma försöker ibland med sin doktorväska lyssna på bebisen. Annars är det mycket snack från vårt stora pyre, hon frågar vad vi gör, hur dagen har varit och vad är det? Himla gossig är hon. Förutom att tjöta och lyssna efter bebis är det full fart ute på nya leksaken, studsmattan. "Heja Irma Heja Irma"! :) Så till helgen blir det nog ut och köpa skyddsnät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0