Sommarläge!

Go kväll.
Vips så var det sommarläge, och för att vara lite negativ så känns det som om vi vart lite snuvade på våren. Men inget att bli arg över :) nu kör vi sommar. Vi har äntligen dragit igång med att bygga altan. Midsommarhelgen är deadline. Och jag som älskar att pyssla och har svårt för att hålla mig borta får nu träna extremt mycket på att bara titta på. Ett ljumsk-bråck sättet stopp för mina handlingar 😔 Trist som busen. Men förutom den där lilla detaljen mår både jag och pyret bra. Hon har cirkus där inne och buffrar på bra! Härligt härligt. Vi längtar enormt mycket efter att bli 4!

Jag har tidigare nämnt lite namn som vi spånat på. Ett namn som figurerar mycket nu och som även Irma använder är Line. Bebis Line bor i mammas mage. Så vi får se om det är liten Line som kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0