Lördagsrutiner!

Hej på Er!
Nu har jag äntligen fått in bilderna på kameran till datorn, det blir mycket bloggande från telefonen och dess bilder vilket inte alltid är så bra, men nu ska jag försöka komma igång med att ta mer bilder med kameran.
 
Imorse vaknade vi upp till ett härligt vitt landskap och eftersom det är lördag var det bara att gå upp i tid och käka frukost och sen klä på barnen och åka till Friskis för en stunds jympa. Medan Irma och Daniel jympade på gymmade jag och Line. Line är nog den yngsta i gymmet, men det ska väl läras i tid ;) och jag är faktiskt väldigt stolt över henne som har tålamodet och lugnet att sitta i babysitern och se på när jag tränar. Oftast händer det att hon somnar om inte så ger mig ett peppande leende. Idag blev det ett pass för ryggen och som avslutades med tabata intervaller på cykeln och löpbandet och sen 4min gång i 10% lutning. Härligt värre!
 
Våra lördagarmornar ser i princip likadana ut, frukost och sen jympa. Nu sitter jag och Irma i soffan och hänger och Line sover gott ute. Snart blir det en tur till affären och köpa lördagsgodis! :) Jag menar, det är väl därför vi tränar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0