Måndag!

Härliga måndag! Ännu en anledning till att längta efter helgen! Denna vecka ska jag försöka ta det lugnt och inte flänga runt! Det kommer visserligen bli träning men mer ska jag nog försöka undvika. Har märkt att det har blivit lite lätt hysteriskt med åkande hit och dit, allt för att hinna medan Irma är på förskolan.

Höstlovsveckan som var försvann fort. Daniel var visserligen bara ledig torsd-fred och då lyckades vi klämma in en massa göra saker så dagarna bara försvann. Irma fick åka ut till stugan och bondgården i fredags, och som hon trivs, mata djuren och åka fyrhjuling och få full uppmärksamhet. Vi har även hunnit med att snickra lite, jag hade som projekt att göra om en expedithylla, så det blev en tur till brädgården och införskaffa lister. Och med hjälp av min händiga man fick sig expedithylla. En ny look och jag blev supernöjd!  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0