Vardag

Jösses vad lite bloggande det blir nu. Att vara tvåbarnsmamma är ett kapitel för sig. Och jag älskar det. Sen är inspirationen inte detsamma som förut... 

I helgen var det bröllop! Våra fina vänner Linda och Johan sa JA tillvarandra och fick dela dagen med dem. En fantastisk fin och kul dag/kväll! Irma levde livet hos mormor och morfar och Line sov sig igenom bröllopet! :) Så nu har vi samlat på oss mer om bröllop och man blir bra sugen på ett eget bröllop snart!! 😊 Förutom bröllop har vi även hunnit starta projekt nr? I ledet av allt, en altan på framsidan börjar ta form. Jag måste säga att min älskade sambo är grym på att fixa! Han sliter och jobbar och gör det bra och snabbt! Toppen! Så, så snart den är färdig blir det ut och shoppa höst-blommor och göra det fint!







Kommentarer
Postat av: Jenny L

Du! Jag har en massa bröllopsmagasin o tidningar här hemma om du vill ha. Så kan du drömma lite och kanske smygvisa nån fin ring för Danne... ;) Då får dom om du vill!

2013-10-08 @ 20:55:54
URL: http://jennyler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0