Line 6 månader!

Underbara du! I 6 månader har du nu funnits här i våra aktiva liv. Du bidrar med både skratt och träning (för armarna ;) men så mycket kärlek också! Det snackas en hel del och det är nog bland det underbaraste som finns att lyssna på.  Hon sitter själv och har blivit stadig bara någon vecka. Det rullas också runt från rygg till mage men stannar där *tack o lov* Det är helt ok om krypandet dröjer liite till, för jag ska inte ljuga, det är rätt skönt att veta vart jag har henne att hon är kvar på samma ställe som jag lämnade henne! :) Jag tror med ganska stor säkerhet att vi kommer hinna springa efter både Irma o Line tillräckligt :) Det märks också att hon gillar Irma, hon skiner upp när hon kommer och skrattar åt hennes tokigheter och hon letar efter henne när hon försvinner! Ja, mina godingar är allt bra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0