Stort Grattis!

Idag är det ingen vanlig dag (eller helg för den delen)... Denna helg flödar det med grattis här hemma. Först ut denna helg är Line och mamma/mormor. Line blev igår 6 månader och mamma blev 55 år! Två fantastisk bra människor i mitt liv! Grattis! Även Daniel får ett grattis då hans lärarutbildning är nu klar och därmed är han färdig lärare! Bra jobbat darling! Idag fortsätter vi med grattis, det Daniel o Irmas dag. Irma som blir 3år! Underbara du! Det är nu egentligen bara jag som fattas :D Fast det är klart, jag kan ta åt mig lite äran på Lines dag, jag menar det är ju ändå 6månader sen jag gjorde något stort! Så, då tror jag hela familjen var inkluderad! Stort grattis till Er!





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0