Uddevalla!

I lördags kl.0815 satt jag och Line på tåget, påväg ner till Öxnered, där vi blev upphämtade av Nina, istället för att krångla med tåget till Uddevalla. Tågresan gick super och Line var så nöjd! Väl framme åkte vi till Trollhättan och spenderade både tid och pengar på shoppingcentret! Vi startade shoppingen med att byta en bajs-chock och fick byta både kläder och overall! Tur att Nina hade en extra overall som vi fick låna... :) 

Det blev en riktig tjejhelg och en välbehövd sådan. Även tågresan hem gick bra, eftersom vi avslutade tågresan mer med en bajs-chock så startade vi tågresan hem med en.. Jodå, väl inne på ett fullsatt tåg upptäcker jag att hon har bajsat..överfullt igen! Typiskt. Och med en stängd toalett med skötbord i i min vagn och behöva visa både bilj och leg var det bara att byta blöja och kläder mitt i korridoren! Yes! Men vi klarade det och resan gick som den skulle! Tack Sj för inga förseningar! Å tack Nina för en go helg! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0